DA LI STE ZNALI DA U EVROPI SVEGA 37% MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA INOVIRA SVOJ POSLOVNI MODEL?

Digitalna revolucija je dovela do disrupcije u svim industrijskim granama, te kako bi uspele da posluju u digitalnom svetu, kompanije danas moraju da se transformišu i promene način na koji funkcionišu, tu uključujući i svoje poslovne modele, strukture, procese, ključne kompetence i organizacionu kulturu.

Ključna stvar je diferencirati svoj biznis tako što će se korisnicima ponuditi nešto što im je zaista potrebno, na način koji im najviše odgovara, a da je nastalo kao rezultat mogućnosti koje digitalni svet u današnje vreme nudi. Inoviranje poslovnog modela ne znači samo optimizaciju internih procesa ili primenu novih tehnologija, već mora da obuhvati i način na koji se sagledava ili transformiše način poslovanja. 

Mala i srednja preduzeća su najznačajnija pokretačka snaga privrede i neophodni su im savremeni pristupi i alati za kreiranje rasta. Uključite se u program obuke koji će vam pomoći da te pristupe i alate usvojite i tako unapredite svoje poslovanje. 

Prijavite se za program obuke
NAUČITE

Iskoristite priliku da saznate kako kreiranje digitalnih poslovnih modela funkcioniše. Oslonite se na isprobane i testirane metodologije i alate da biste došli do optimalnih rezultata

UKLJUČITE SE I ISKUSITE

Uključite se u razgovor sa nekim od vodećih stručnjaka iz oblasti inoviranja i upoznajte druge učesnike koji su na istoj misiji- da nauče sve o inoviranju poslovnih modela

PRIMENITE

Koristite teorijski i praktični podstrek kako biste došli do inovativnih ideja za nove digitalne poslovne modele.

NAJBITNIJI ASPEKT POSLOVNE TRANSFORMACIJE JE PROMENA NAČINA RAZMIŠLJANJA

prijavite se za program

O PROGRAMU

DIZAJN DIGITALNIH POSLOVNIH MODELA 

DDPM je intenzivni program namenjem malim i srednjim preduzećima koji nastoji da osnaži individualne i organizacione sposobnosti za inoviranje poslovnih modela, što dalje utiče na ostale aspekte poslovanja i pomaže da se bolje stvara vrednost za krajnje korisnike, ali i samu kompaniju.

Uz podrsku USAID projekta Saradnje za ekonomski razvoj, program je kreirao i razvio ICT Hub, koji čini tim ljudi posvećenih osnaživanju inovacija, kako u manjim poslovnim sistemima koji se bore za svoju poziciju na tržištu, tako i u korporacijama koje ulažu značajne napore da unaprede svoje postojeće industrijske pozicije. Kroz niz edukativnih, mentorskih i konsultantskih aktivnosti, a u cilju građenja i jačanja zajednice inspirisane inovativnim delovanjem, ICT Hub pruža stručnu podršku u strateškom pristupu inoviranju, unapređenju organizacione kulture i razvoju tehnološkog preduzetništva, kako partnerima u Srbiji, tako i u regionu. 

KOME JE NAMENJEN DDPM PROGRAM OBUKE:

Ovaj program je namenjen grupi od 15 profesionalaca i stručnjaka, predstavnika malih i srednjih kompanija iz različitih industrija, kojima je zajedničko to što žele da pospeše proces kreiranja novih digitalnih poslovnih modela koji će njihove kompanije učiniti konkurentnim na tržištu. 

Polaznici moraju biti iz kompanija koje ispunjavaju sledeće kriterijume: 
  • kompanija je osnovana u Srbiji
  • kompanija posluje u oblasti tradicionalnih industrija
  • kompanija je aktivna na tržištu minimum 5 godina
  • kompanija upošljava minimum 20 zaposlenih ukoliko radi na razvoju i pružanju usluga ili minimum 50 zaposlenih ukoliko je poslovanje usmereno na proizvodnju
  • kompanija je orijentisana na izvoz proizvoda i/ili usluga

PROGRAM OBUKE  U BROJKAMA

FAZE
MODULA
POLAZNIKA

MODULI

Cilj ovog programa je da onima koji rade na kreiranju vrednosti za kompaniju obezbedi strukturiran način dolaska do novih prilika za unapređenje postojećeg poslovanja ili stvaranje novih prilika za rast. Stvaranjem novih digitalnih poslovnih modela teži se tome da se kroz bolje razumevanje potreba i ponašanja korisnika, kreira vrednost kako za korisnike, tako i za kompaniju.  Stvaranje vrednosti za samu kompaniju je složen izazov na koji će ovaj program odgovoriti tako što će polaznicima omogućiti da bolje razumeju zašto i na koji način kreirati konkurentsku prednost kroz inovaciju koja ide korak dalje od stvaranja novog proizvoda ili usluge. 

Program se sastoji od nekoliko faza, koje omogućavaju direktnu komunikaciju sa polaznicima i individualni pristup praćenju razvoja i rada na njihovim pojedinačnim predlozima za digitalizaciju poslovnih modela.
Prva faza programa se odvija od 19. do 21. februara i sastoji se od tri modula, koja će biti praćena mentorskim radom sa svakim od polaznika u drugoj fazi programa koja je planirana za period od 24. februara do 24. marta. Mentorske sesije će biti održane na daljinu (online), kao i u kompaniji polaznika. Poslednja, treća faza programa obuke, planirana je za 26. i 27. mart 2020. i podrazumeva preostala dva modula, kao i predstavljanje rešenja za digitalizaciju poslovnog modela na kome su polaznici radili.

PROGRAM ĆE VAM OMOGUĆITI DA:

  1. Unapredite individualne i organizacione inovacione kapacitete kroz sticanje savremenih znanja, veština i alata. 

2. Shvatite na koji način u današnjem poslovnom, društvenom i tehnološkom okruženju treba (re)dizajnirati poslovne modele koji su održivi.

3. Upoznate savremene pristupe poslovanju, metodologije i alate koji kompanijama omogućavaju da svoje ideje pretvore u inovaciju.                             

4. Praktično primenite teoriju i upotrebite alate kako biste došli do novih digitalnih poslovnih modela, koji ne moraju nužno da dovedu do razvoja novih proizvoda i usluga.

Modul 1.

Digitalna transformacija i inoviranje digitalnih poslovnih modela

Upoznavanje sa terminologijom, najboljim praksama i značajem procesa za uspešno funkcionisanje malih i srednjih preduzeća.

Modul 2.

Predlog vrednosti i dizajniranje poslovnih modela

Razumevanje promena u poslovnim modelima i kreiranja vrednosti za korisnike, upoznavanje sa odgovarajućim alatima.

Modul 3.

Proces i praksa testiranja poslovnog modela

Upoznavanje  sa načinima na koje se može umanjiti rizik i neizvesnost ideje.

Modul 4.

Organizacione sposobnosti kompanije

Prepoznavanje uloge menadžmenta i razumevanje organizacione kulture koja je neophodna kako bi se u budućnosti gradili i održavali poslovni modeli.

Modul 5.

Obezbeđivanje podrške menadžmenta za dalji ravoj ideje

Priprema za predstavljanje ideje i postignutog napretka na razvoju digitalnog poslovnog modela. Određivanje daljih koraka u procesu.


POČETAK PROGRAMA:

 

19. februar 2020.

TRAJANJE PROGRAMA:

1. faza: 19.02. – 21.02.

2. faza: 24.02. – 24.03.

3. faza: 26.03 –  27.03.

KRAJ PROGRAMA:

 

27. mart 2020.


TRANSFORMIŠITE SVOJE POSLOVANJE I OSTANITE KONKURENTNI NA TRŽIŠTU
PRIJAVITE SE

PREDAVAČI

Sandra Nešić
Sandra Nešić

Programska direktorka u ICT Hub-u

Dr Sandra Nešić je programska direktorka ICT Hub-a, gde aktivno doprinosi razvoju svih programskih aktivnosti koje služe osnaživanju inovacija u startapima i korporacijama.

Kosta Andrić
Kosta Andrić

Izvršni direktor u ICT Hub-u

Kosta Andrić je partner i izvršni direktor u ICT Hubu. ICT Hub je pod njegovim vođstvom za tri godine izastao u jednu od vodećih organizacija koje pružaju podršku tehnološkom preduzetništvu u Srbiji.

Đurđa Đukić
Đurđa Đukić

Business Designer u ICT Hub-u

Kao deo ICT Hub tima, Đurđa svojom ekspertizom doprinosi razvoju i jačanju inovacionih kapaciteta, praksi i kulture u kompanijama sa kojima ICT Hub sarađuje.

Luka Prišunjak
Luka Prišunjak

Ecosystem Facilitator u Swiscontact-u

Luka se fokusira na customer development - način na koji dolazite do svojih prvih korisnika I validirate vaše poslovne ideje, što je široko prihvaćen pristup i u malim startup timovima i u velikim korporativnim sistemima.

Momir Đekić
Momir Đekić

Digital Transformation Expert

Multidisciplinarni entuzijasta, koji pristupa rešavanju problema i veruje u svet u kojem su mašta i kreativnost pokretači budućnosti. Veruje u povezivanje nauke, tehnologije i poslovanja i radi na uspostavljanju tih veza. Posvećeni konsultant za digitalnu transformaciju.

Filip Milinković
Filip Milinković

Konsultant u TeleGroup Innovation

NAJČEŠĆA PITANJA

  • Kada počinje program i kako je strukturiran? Program se sastoji od nekoliko faza, koje omogućavaju direktnu komunikaciju sa polaznicima i individualni pristup praćenju razvoja i rada na njihovim pojedinačnim predlozima za digitalizaciju poslovnih modela. Prva faza programa se odvija od 19. do 21. februara i sastoji se od tri modula, koja će biti praćena mentorskim radom sa svakim od polaznika u drugoj fazi programa koja je planirana za period od 24. februara do 24. marta. Poslednja, treća faza programa obuke, planirana je za 26. i 27. mart 2020. i podrazumeva preostala dva modula, kao i predstavljanje rešenja za digitalizaciju poslovnog modela na kome su polaznici radili.  
  • Šta dobijam pohađanjem ovog programa? Pohađanjem programa stičete znanja i veštine potrebne kako biste osmislili rešenja koja korisnicima rešavaju problem i da biste u skladu sa time, a uz pomoć niza konkretnih alata i resursa, kreirali održive digitalne poslovne modele i preduzeli uspešne poslovne korake u praksi. Svi polaznici koji prođu kroz ovaj vid obuke i aktivno učestvuju u predavanjima, takođe će dobiti i sertifikat u kome će biti naznačeno da su bili deo programa i da su uspešno završili sve njegove faze. 
  • Mogu li da propustim neki deo programa i da ipak dobijem sertifikat?  Sertifikati će biti obezbeđeni samo za polaznike koji budu pohađali sva predavanja i koji aktivno učestvuju u njima, kao i onima koji budu pozitivno ocenjeni od strane mentora koji će pratiti njihov rad u drugoj fazi.
  • Gde se program održava? Sva predavanja će biti održana u ICT Hub prostorijama, na adresi Kralja Milana 10 u Beogradu, dok će se mentorske sesije održavati u terminima i na mestu koji će se dogovarati sa svakim od polaznika posebno.
  • Ko drži predavanja na programu? Naši predavači su vodeći eksperti, sa dokazanim iskustvom i jakom reputacijom u oblasti konsaltinga, biznis dizajna, digitalne transformacije i korporativnih inovacija.
  • Da li mi je potrebna prethodno iskustvo u kreiranju poslovnih modela kako bih mogao/la da učestvujem? Prethodno iskustvo nije neophodno, ali je poželjno negovati način razmišljanja koji je usmeren ka poslovnom razvoju, dok će učestvovanje u dosadašnjim projektima koji za cilj imaju inovaciju svakako biti od pomoći.
  • Koga mogu da kontaktiram za dodatna pitanja u vezi sa programom? Za više informacija, popunite našu kontakt formu, pišite na razvojniput@icthub.rs ili pozovite 011 4118881.

KONTAKT

Kontakt informacije
  • razvojniput@icthub.rs

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate bilo kakva dodatna pitanja, na raspolaganju smo da Vam na njih odgovorimo putem elektronske pošte ili telefona.


    Projekat ‘Razvojni put ka digitalnoj ekonomiji’ i izrada ovog vebsajta omogućeni su je uz podršku američkog naroda putem Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i implementirani su od strane ICT Hub-a. Sadržaj vebsajta je isključivo odgovornost ICT Hub-a i ne predstavlja nužno stavove USAID-a ili Vlade SAD.


    COPYRIGHT © 2019 ICT Hub

    Privacy Settings
    We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
    Youtube
    Consent to display content from Youtube
    Vimeo
    Consent to display content from Vimeo
    Google Maps
    Consent to display content from Google